top of page

Boost your business experience

Break the waves and get ready for 2020!

IdeaCompany en WOWO Amsterdam organiseren samen:

 

​

 

 

mini-businesscruise (16 - 18 december)

​

Drie dagen op mini-businesscruise naar Newcastle in Noord-Engeland. Met twee top-ondernemers.   Zij geven je de scherpste entrepreneurial inzichten, delven goud voor jouw business en vertalen dat in concrete stappen. Dit doen ze met focus én fun.

​

Jouw resultaten

Als je weer aan wal komt, heb je heldere inzichten, nieuwe contacten, strategische doelen en een marketingkalender voor 2020. On top: je hebt 3 tot 5 concrete marketing- en communicatie deliverables in handen die je meteen kunt implementeren in je business.

 

Work hard, play hard

Tijdens het harde werken is er ook tijd voor een paar uur shoppen en cultuur opsnuiven in het waanzinnig inspirerende Newcastle. Dit is jouw vrije tijd. Daarnaast is er aan boord ook vrije tijd       om te unwinden, alle input te processen en te genieten van een hapje en een drankje. 

 

Voor wie? 

Deze mini-businesscruise is voor ondernemers.

Jij bent eigenaar en beslisser en je hebt al een huisstijl.
Je bent geen twijfelaar, je kunt snel beslissingen nemen. (Dan kunnen wij nl. snel schakelen en opleveren.)

Tijdens de mini-businesscruise krijg je van ons én van de andere deelnemers tips, adviezen, ideeën. Zorg dat je er voor open staat!


Let op: Je krijgt huiswerk vooraf, we willen immers snel en efficiënt kunnen werken.

​

Deliverables

Wij ontwikkelen voor jou! Kies 3 tot 5 deliverables uit onderstaande lijst:

  • Uitgewerkt merkhuis waarmee je helder hebt waar jouw merk voor staat

  • Scherpe beschrijving van de doelgroep

  • Lijsten van sites, magazines, LI-groepen, podcasts waar je doelgroep zich bevindt

  • Persbericht en lijst met relevante persadressen

  • Presentatie (ppt) in huisstijl van je idee of concept

  • Uitgewerkte customer journey, de reis van je klant

  • Instagram-account incl. een serie van 10 Instagramposts en een eenvoudig stappenplan om ze te posten

  • Lijst met onze eigen contacten die interessant voor jou kunnen zijn en waar we je aan koppelen

  • Serie van 5 banners voor diverse platformen

  • Een marketingactie bedacht en voor je uitgewerkt in een helder stappenplan

  • Lijst met ideeën voor posts op Facebook of LinkedIn

  • Kant- en klare post voor Facebook of LinkedIn

  • Lijst met ideeën voor werkvormen of communicatie-uitingen

  • Een uitgewerkte werkvorm of communicatie-uiting

  • Kritische review van je website

  • Plan voor je eigen radioshow (podcast), inclusief stappenplan (goed voor je expertstatus!)

  • Opzet voor een boek, inclusief stappenplan

  • Een goede pitchtekst

​

Over ons

Wij zijn Hanneke en Marijke, serial ondernemers met een verleden in het bedrijfsleven. We kennen elkaar al 30 jaar en voelen en vullen elkaar goed aan. We zijn dol op goede ideeën, maar beseffen dat een goede uitwerking ervan én marketing en communicatie essentieel zijn om je idee te laten slagen. 

​

Hanneke van Onna

Hanneke werkte als brandbuilder, marketeer en mediastrateeg voor o.a. De Wereld Draait Door, Kinderen voor Kinderen, Donald Duck, Tina en AVROTROS.


Vanaf 2018 heeft ze haar eigen bedrijf als business coach en marketing mentor, waar ze zowel bedrijven als particulieren helpt met hét onderwerp dat haar leven lange tijd heeft beheerst: geld. Haar eerste boek “The Money Issue” komt uit in december.

Ze heeft haar eigen vergaderlocatie en kantoor in Amsterdam Oost, waar ze als money en business coach een-op-eentrainingen, groepstrainingen en workshops geeft. Dit doet ze met een voor haar typerende mix van persoonlijke ervaringen, business expertise, psychologische diepte en spiritueel bewustzijn.

​​

www.hannekevanonna.nl

www.wowoamsterdam.com

​

Marijke Krabbenbos

Marijke werkte als business innovator bij Rabobank, Postbank en ING.
Sinds 2006 heeft ze haar eigen ideeënbureau, IdeaCompany, waarin ze anderen aan ideeën helpt. Ze ontwikkelde zelf diverse ideeën die ze ook in de markt zette. Met verschillende businessmodellen: een boek voor tantes, een flexplekken locatie, een businessnetwerk, een kledinglijn en diverse marktplaats-websites. Haar laatste heet Professionalista.nl .

Ze kan zich goed in allerlei doelgroepen verplaatsen, denkt echt out-of-the-box, geeft al jaren Strategiedagen voor ZZP-ers en kent ontzettende veel mensen.

En is groot fan van de boot en van Newcastle!

​

www.ideacompany.nl

www.bitesenbusiness.nl

​

​

​

Het programma

 

Het programma van je mini-businesscruise ziet er al volgt uit:

 

Maandag 16 december:

We verzamelen om 14.00 uur in de haven van IJmuiden. Kennismaken, zowel persoonlijk als zakelijk.   

Na inchecken en aan boord gaan, gaan we direct aan de slag.

  • Het jaar 2020 doornemen, wat staat er te gebeuren en wat zijn jouw doelen?

  • Plenaire ideeënsessie. Ondertussen om de beurt een één-op-één sessie met Hanneke of Marijke

  • Diner en vrije tijd

​

Dinsdag 17 december:

  • Morningmeeting

  • Gezamenlijk ontbijt

  • Met de bus naar Newcastle, van 10 tot 15.30 uur vrije tijd. Je krijgt een denk- of doe-opdracht mee, die bij jouw business past. Marijke en Hanneke gaan ondertussen voor jou aan de slag!

  • 15.45 uur: samen terug in de bus naar de haven

  • Terug aan boord gaan we weer samen aan de slag: Maak jouw eigen marketingkalender voor 2020 en maak je doelen concreet

  • Plenaire vraag en antwoordsessies met Hanneke en Marijke

  • Eén-op-één sessie met Hanneke of Marijke om de deliverables door te nemen

  • Diner en vrije tijd. Hanneke en Marijke doen de laatste correcties.

​

Woensdag 18 december:

  • Morningmeeting

  • Ontbijt

  • Check-out en afscheid in de haven

​

Je bent klaar voor het nieuwe jaar!

​

Jouw investering

De kosten van deze Boost Your Business Experience bedragen €350 excl. BTW.
De kosten  van het arrangement bedragen €200 zonder BTW.

 

Dit is inclusief:

  • de Boost Your Business Experience

  • twee maal overtocht IJmuiden – Newcastle

  • twee overnachtingen in een privéhut met badkamer

  • tweemaal drie gangen diner (excl. drankjes)

  • tweemaal ontbijtbuffet

  • bustransfer naar Newcastle (heen en terug)

  • jouw eigen marketingkalender voor 2020

  • jouw eigen doelen voor 2020 incl. concretisering

  • drie deliverables die wij voor je maken (een 4e en of 5e kan, meerprijs €100 per stuk)

​

Let op: er is plek voor slechts 4 deelnemers.

​

Aanmelden?

Wees er snel bij en reserveer je plek met een mail naar Marijke

​

dfds.jpg
h-en-m.JPG
bottom of page